Twitter İle Satışlarınızı Arttırın

Twitter İle Satışlarınızı Arttırın
Twitter'ı doğru kullanarak işletmenizi ve ürünlerinizi  hızlı, kolay ve bedavaya, müşterileriniz ile potansiyel müşteri adaylarınız ile buluşturabilir, satışlarınızı arttırabilirsiniz.Ancak bunu twitter'ı doğru kullanarak yapabilirsiniz.Gün içinde attığınız bir tweet çok fazla kişi tarafından görülmeyebilir yada twitter'ı sadece reklam aracı olarak görüp bu şekilde kullandığınızda da takipçi sayınızı çoğaltamayabilir, hatta takip listenizdeki takipçilerinde eksildiğini
görebilirsiniz.Fakat bu yazdığım olumsuz durumlar sadece bir başlangıç.Ancak twitter'ı doğru kullanmaya başladığınızda işletmeniz için faydalı bir uygulama olduğunu görebilirsiniz.

Öncelikle takipçi listenizi oluşturun, ancak bunu yaparken satacağınız ürüne göre bir takipçi listesi oluşturun. Oluşturacağınız takipçi listeniz tamamen organik olsun ve kesinlikle ama kesinlikle takipçi sayınızı çok göstermek adına takipçi satın almayın.Satın alacağınız takipçiler ya sizin sattığınız ürünle ilgilenmeyen kişilerdir yada bir çoğu robottur. Takipçi listenizi, sattığınız ürünlerle ilgilenen yada ilgilenme potansiyeli olan kişilerden seçmelisiniz. Sattığınız ürün hangi yaş gurubunda olan erkek, kadın,çocuk vs. kimlere hitap ediyorsa . Bu kategorileri baştan iyi belirleyerek listenizi oluşturun. Alakasız kişilerden oluşturduğunuz kişi listenizin size ve işletmenize hiç bir faydası olmayacaktır.


Tweet atarken aşırı derecede resmi ve katı olmayın. Tweetleyeceğiniz ürününüzü aşırı katı yada çok resmi değilde daha sempatik ve insanların hoşuna gidecek şekilde tweetleyin. Sadece ürünlerinizi tweetlemekten de kaçının. Bu durum sizi olumsuz etkileyebilir. Gündemi takip ederek takipçi kitlenizin hoşuna gidebilecek gündemdeki konuları da tweetlemenizde fayda var. Bu davranışınız işletmeniz ile müşterileriniz arasında bir bağ oluşturmanızı sağlar. 

Aynı zamanda tweetlediğiniz konulara gelen yorumları yada soruları mutlaka dikkate alarak cevap verin zira buda müşterilerinizle yakınlaşmanızı sağlar.Toplumumuzun okumaya karşı biraz alerjisi olduğunu düşünürsek resimli tweetlerin de işe yarayacağını hepimiz anlayabiliriz. Bir sürü yazı yazmak yerine bazen bir fotoğraf tweetinizi ve ürününüzü daha ön plana çıkartabilir. Ancak atacağınız görselin 1.024x512 piksel boyutlarında olmasına özen göstermelisiniz. Bu boyutlarda atacağınız görselin tamamı zaman akışında görünür ve görsel ile anlatmaya çalıştığınız şeyler takipçilerin gözünden kaçmaz. Bunların yanında attığınız tweet lere takipçilerin olumlu yada olumsuz geri dönüşlerini mutlaka takip edin. Attığınız görselli tweetlermi yoksa yazılı twetlermi daha çok işe yarıyor.Attığınız tweetler gün içinde hangi saattlerde daha çok rağbet görüyor vs.Bu tip analizlere çok önem vermelisiniz. 

Sizinde eklemek istedikleriniz varsa yada olumlu olumsuz görüşleriniz varsa yorumlarınızla destek olmanızdan mutluluk duyarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder